Sunday, April 1, 2012

Memekak Di Kenduri Kahwin!!!

Assalamualaikum,..

Hye u'ols... Tetiba saya nak update blog di petang yang agak panas ni. Memang panas pun cause my neighbour next door is having a wedding. It's ok about the wedding but yang saya tak boleh tahan tu tang KARAOKE ni kenduri kahwin ni... Ya Allah!!!!!!!

Korang pun mesti biasa kan dengan trend zaman sekarang. Bila ada kenduri kahwin, mesti ada sesi karaoke.. Macam2 lagu yang diputar oleh sang DJ... Ada lagu rock kapak, lagu sentimental, dan yang paling saya tak boleh tahan ni lagu DANGDUT! What??? DANGDUT? OMG!!

Dan hari ni jiran saya ni orang Minang, habis semua lagu dangdut dan berunsur dangdut dorang pasang.. Ya ampun!!!

Okay, lets talk about sesi karaoke di kenduri kahwin. Korang perasan tak, kadang2 bila kat kenduri kahwin ni, majlis tu supposedly to be happy mood, jadi macam janggal sebab dorang putarkan lagu2 pasal putus cinta, kecewa, sedih.. Uish, member tu nak bina hidup baru depa duk pasang lagu sedih. Awat lagu tu...

U'ols nak tau something tak? Kalau boleh nanti kat majlis saya, saya nak pasang lagu2 yang memang utk majlis kahwin ni. Contohnya macam lagu di bawah... :)


Okaylah u'ols, saya ada temujanji dengan si Dia... ni pun dah lewat dah ni. Hehehhee.. opss! jangan salah faham, bukan dgn si buah hati, tapi dengan si Pencipta kita semua..

Okay, take care u'ols!!

No comments:

Post a Comment